8. elokuuta 2017

Reppu kouluun, töihin tai arkeen

Reppu kouluun

En ole ikinä ollut kovin innostunut repuista. Muistan, kun reput oli trendinä jokunen aika sitten ja totesin, että ei vaan ole mun juttu. Koulussakin tykkäsin käyttää mielummin laukkua. Jotenkin ihmeellisesti kuitenkin päädyin selailemaan Zalandon reppuvalikoimaa. (Sä tiedät sen fiiliksen kun meet youtubesta katsomaan jotain musavideoa ja 5 tuntia myöhemmin katselet kun apina piereskelee kadulla. Jep, vähän samantyylisesti kävi tässä.) Löysin Zalandolta sitten vahingossa nämä kolme reppua, joihin oikeasti tykästyin. Ja niin aloin pikkuhiljaa lämpenemään repuille..

Mikäli olisin vielä koulussa, haluaisin kyllä hankkia minkä tahansa näistä itselleni koulurepuksi. Ja vaikka koulut onkin minun osalta käyty, voisin silti kuvitella käyttäväni tällaisia laukkuja ihan perus arjessani. Etenkin tuo keskimmäinen tuntuu huutavan minua aika äänekkäästi. Eikä ihme. Hempeät värit ja naisellisuus ovat tunnetusti se mun juttu.

Niin ne maut vaan muuttuvat. Tai ehkä "kehittyvät" on parempi sana tässä kohtaa.

Mitä mieltä sinä olet repuista?

2 kommenttia:

  1. Mä oon tykästynyt reppuihin kans tänä kesänä! Etenkin pieni musta reppu olis ostoslistalla! <3 Tuo musta reppu olis mulla varmaan eniten käytössä, mutta tykkään kyllä näistä kaikista! :D

    http://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi musta on kyllä siitä kätevin, että se käy melkein mihin vaan asuun =)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥