8. kesäkuuta 2017

Viikottaisia vlogeja?



Heipparallaa! Uusia haasteita ois taas tiedossa! Tuossa viime sunnuntaina kompuroin (kyllä, tiedän että olen tumpelo) ja mursin käteni ja se on nyt seuraavat 5 viikkoa kipsissä. Blogin ylläpitämisen osalta se aiheuttaa pientä lisähaastetta, mutta enköhän mä siitä selviä. Viikottaisia videoita en usko, että pystyn ainakaan alkuun kuvaamaan. Tulen niiden sijaan todennäköisesti kuvailemaan paljon vlogeja. Se sentään vielä onnstuu!

Viime viikolla kuvailin jo muutenkin vlogeja ja onneksi kuvasin, koska nyt minulla on jo valmiiksi materiaalia, mitä tuoda tänne. Tämä vlogi on tosiaan kuvattu viime viikon alussa, jolloin ei ollut vielä tietoakaan murtuneesta kädestä. Toivottavasti pidätte videosta!


SEURAA MINUA:

 Kata

2 kommenttia:

  1. Moi! Kivan aito ja sunnittelematon video! Tykkäsin kovasti :) ite oon kans yrittäny vähän alkaa kuvaileen ja jos reissuvideot kiinnostaa ni käy tsekkaa mun blogista. Jään seuraamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! Pitääkin käydä kurkkaamassa :)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥