1. kesäkuuta 2017

Tänä kesänä haluan..


Kesä on virallisesti nyt alkanut! Minun teki taas mieli tehdä tällainen pieni listaus asioista, joita haluan tehdä tai saavuttaa tämän kesän aikana. Tämä on niin ihana tapa antaa itselleen hieman motivaatiota ja potkua tehdä niitä asioita, mitä oikeasti haluaa.

Summer bucket list 2017

Tänä kesänä haluan..


Valmistua koulusta: Tämän osalta onkin kaikki tehty. Ainoa asia enää on noutaa todistus koululta kun on sen aika.

Perustaa oman yrityksen: Tämäkin on jo hyvin pitkällä! Johan tämän eteen on saanutkin tehdä työtä. Vielä riittää työtä yrityksen toimintaan saamisen kannalta, mutta itse yrityksen perustaminen alkaa olla jo käsilllä.

Opiskella espanjaa: Olen opiskellut espanjaa kouluissa, mutta kun sitä ei täällä Suomessa käytä niin sen unohtaa. Haluankin tänä kesänä opiskella itsenäisesti espanjaa, jotta syksyllä kun lähdemme kuukaudeksi Espanjaan, muistan taas jotain kielestä.

Heittää talviturkin: Hahaa Suomessa kun tämä ei aina ole itsestään selvyys. Haluan kyllä tänä kesänä heittää talviturkin SUOMESSA.

Käydä Tikkurila festivaaleilla: Olen käynyt Tikkurila festivaaleilla joka vuosi niiden perustamisesta lähtien enkä todellakaan aio missata sitä myöskään tällä kertaa.

Summer bucket list 2017

Matkustaa Espanjaan: Tätä odotan kaikista eniten! Meidän kuukauden matka ihanaan lämpimään Torreviejaan. (Kuva yllä) ♥ Teknisesti menemme sinne vasta syksyllä, mutta lasken sen vielä tähän kesään.

Ottaa liikunnan taas osaksi arkea: Tämä on ollut katkolla sekä kiireiden että omien terveyshidasteiden takia, mutta haluan taas alkaa palauttamaan itselle sitä liikuntarytmiä, joka minulla aiemmin oli.

Tehdä pyöräretkiä: Minulla oli vielä hetki sitten maailman raskain pyörä ja siksi en pahemmin jaksanut sillä pyöräillä. Äitini jätti minulle Espanjaan muuttaessaan oman pyöränsä, joka on mielestäni maailman ihanin ja kevyin poljettava ikinä. Nyt en malta odottaa, että tulee lämpimät kesäpäivät, että päästään Teemun kanssa tekemään pyöräretkiä.

Viettää aikaa ystävieni kanssa: Minulla on todella paha tapa saada itseni niin kiireiseksi, etten kertakaikkiaan kerkeä näkemään rakkaita ystäviäni. Tänä kesänä haluan keskittyä saamaan tasapainoa elämääni ja järjestää enemmän aikaa ystävilleni. ♥

Käydä Suomenlinnassa: Täällä ei ole tullut käytyä pitkään aikaan ja viime vuonna oli jo tarkoitus käydä pyörähtämässä, mutta ei sitten saatu aikaiseksi. Tänä kesänä uusi yritys!

Viettää aikaa auringossa: Ja vielä viimeisenä se minun lempiasiani kesällä. Haluan vain nauttia elämästä olemalla auringossa. ♥

Summer bucket list 2017

Mitä ihania asioita sinä haluat tehdä tänä kesänä?

SEURAA MINUA:

 Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥