27. kesäkuuta 2017

Päivän positiiviset


 Herääminen auringonpaisteeseen. Tämä on ehkä maailman rentouttavin alku päivään. Tänäänkin tästä sai nauttia, vaikkakin vain hetken.

 Aamukahvi. Paras hetki päivässä on kahvihetki heti aamulla herättyäni. Olen onnekas, että saan nauttia rauhallisista aamuista joka ikinen päivä. Tästä olen suuresti kiitollinen.

 Hyvin levännyt. Hyvät pitkät yöunet takana. Näillä on hyvä aloittaa uusi päivä.

 Kipsi. Joo ei siis itse kipsi, mutta se, että kipsi on nyt ollut kädessä 3 viikkoa eli enää 2 viikkoa jäljellä. Vihdoin ollaan voiton puolella!

Päivän positiiviset

 Lyhyet työmatkat. Minulla on nyt ensimmäistä kertaa elämässäni lyhyt työmatka, vain 2km. Kauniilla säällä voin vaikka kävellä töihin. Tämä on minulle luksusta. Tänään tulikin käveltyä töihin ja takaisin.

 Vapaapäivä edessä. Huomenna minulla on vapaapäivä! Tosin minulla tämä tarkoittaa töiden tekemistä kotona, mutta ihana kun ei tarvitse lähteä mihinkään.

 Ilta kullan seurassa. Nyt kun iltavuorot päättyvät niin, että olen jo kahdeksan aikoihin kotona (ennen tulin töistä kotiin vasta yöllä 00:20 aikaan), saan viettää iltaisin pari tuntia kullan kanssa ja pääsemme yhdessä nukkumaan. Tätä arvostan suuresti.

 Unirytmi. Edelliseen jatkaen; samaisesta syystä olen vihdoin saanut unirytmistä kiinni ja nyt heräänkin jo itsestään ennen herätyskellon soimista. Tätä olen kaivannut niin pitkään!

Mitä positiivisia asioita sinun päivääsi on kuulunut?

SEURAA MINUA:
 Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥