13. kesäkuuta 2017

Kesäkuun alku kuvina


Lifestyle blogi

Torikahvilassa herkuttelemassa kullan kanssa. // Rento kesäpäivän asu. // Tällaista mekkoa metsästin yli vuoden ja oli kyllä sen arvoinen! // Käytiin Teemun kanssa vähän keilailemassa ennen kun mursin mun käden. Ihana kun ollaan niin tasaväkisiä keilauksessa :D

Lifestyle blogi

Terdellä chillailua eli tietenkin selfien aika. // Torikahvilassa taas nauttimassa kesästä. Tällä kertaa herkuttelin mun lemppariherkulla, porkkanakakulla. // Teemun heräteostos. Mikäs tässä, katselen vain haikeana vieressä että mitähän sitä pystyis yhdellä kädellä pelaa.. Taidan pysyä Simsissä. // ..Koska mä siis mursin mun käden ja se sai tuomioksi olla 5 vkoa kipsissä.

Lifestyle blogi

Koneella työskentely tietty hieman hidastui. Onnistuu kuitenkin! // Aion silti nauttia kesästä vaikka käsi onkin pois pelistä. // Sain yritykselleni y-tunnuksen joten toki se tarkoitti että on aihetta skumppaan! // Peli-ilta veljeni luona Teemun ja siskontyttöjeni kera. Tottakai pelattiin lapsuusajan nostalgiapeliämme, Mario Partya! Tosin Teemu sai pelata mun puolesta joku 95% pelistä, kun ei kipsi kädessä oikein pelaaminen onnistu. :D

SEURAA MINUA:
 Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥