15. kesäkuuta 2017

3 ihanan kesäistä asua


Voi miten musta tuntuu, että siitä on ihan hirveen kauan kun olen viimeksi tehnyt asukollaaseja! Olin ihan ehtinyt unohtaa miten hauskaa näiden tekeminen olikaan. Halusin lähteä kokoamaan erilaisia kesäisiä asuja hieman eri fiiliksiin. Yksi sellainen ihanan hempeä asu, yksi vähän rempseämpi ja yksi ranta-asu. Tällaiset kokonaisuudet sain aikaiseksi.

Kesäasut

Rakastan kaikkea hempeää ja söpöä ja siksi tykkään tästä asusta ihan sikana. Lähdin kokoamaan tätä tuon hameen ympärille, jota vieläkin kuumeisesti metsästän.

Kesäasut

Tätä asua lähdin kokoamaan noiden housujen ympärille, koska olen tämän kevään aikana ostanut tuollaiset housut. Halusin vähän ideoida, miten ne pukisin. Tätä kokonaisuutta tehdessä ajattelin kaupunkikävelyä ja cocktaileja.

Kesäasut

Ahh ranta-asut.... ♥ Olen kaikista onnellisin rannalla ja siksi ranta-asut saavat minut aina hymyilemään. Tällaisessa asussa olisin täysin kotonani.

Mitä pidit näistä asuista? Mikä on sinun sellainen tyyli, joka saa sinut hymyilemään?

SEURAA MINUA:
 Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥