25. toukokuuta 2017

My new iPhone


iPhone 6s

Ostin juuri elämäni ensimmäisen iPhonen! Wuhuu! Tarkemmin sanottuna tämä on iPhone 6s. Mulla on ollut vain Samsungin puhelimia pienestä vaahtosammuttimesta asti, joten hyppääminen iPhoneen on ollut lievästi sanottuna kulttuurishokki. Vaikka olenkin jo aika hyvin oppinut käyttämään tätä uutukaistani, koen vieläkin turhauttavana sen, ettei tästä puhelimesta löydy yleistä pakitusnappia, vaan joudun aina käyttämään eri sivujen omia nappeja, jotka ovat milloin missäkin.

Minua myös vähän häiritsee, että takakamera tuollain törröttää ulkona ja siksi on aina ensimmäinen osa puhelimesta joka saa tällin. 

iPhone 6s

Syy miksi vaihdoin iPhoneen liittyy ihan omien tarpeideni muuttumiseen. Toki entinen puhelimeni oli jo todella vanha (se oli Samsung galaxy S3 eli noin viitisen vuotta vanha masiina), jonka takia se ei jaksanut pyörittää uudempia sovelluksia kuten SnapChatia ja sen vuoksi tilttaili jatkuvasti. Myös sen akun kesto oli tullut jo tiensä päähän. Mutta tärkeimpinä ongelmina koin sen, että liian moni appi, jota halusin käyttää, löytyi vain iOS:lle, eikä androidille ja että kameroiden laatu oli aika huono näin nykypäivän kännykäksi. Tässä uutukaisessani nuo ongelmat on kaikki korjattu.

Hinasin kyllä tätä vaihtoa vastaan jonkun aikaa, koska en millään olisi halunnut maksaa puhelimesta triplasti enemmän kuin mitä olen tottunut, mutta olen kyllä silti erittäin tyytyväinen tähän uuteen kaunokaiseeni. Koska siis... ruusukulta. Enough said. ♥

iPhone 6s

Ja koska tosiaan nyt kun mulla on viimein puhelin, joka jaksaa pyörittää SnapChatia, olen päässyt käyttämään sitä taas enemmän. Eli jos et vielä minua siellä seuraile, niin nyt viimeistään kannattaa hyppää mukaan! Minut löytää sieltä nimellä katariinahelen.

SEURAA MINUA:
 Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥