12. toukokuuta 2017

Huhtikuun loppuneet tuotteet


Huhtikuun loppuneet tuotteet

En ole hyvin pitkään aikaan jakanut videoita blogini puolella. Olen kuitenkin tehnyt videoita säännöllisesti joka viikko, joten jos et vielä tilaa YouTube kanavaani, niin kannattaa ehdottomasti käydä tilaamassa se täältä. Ajattelinkin nyt pitkästä aikaa jakaa uusimman videoni myös täällä blogin puolella. En ole oikein halunnut jakaa videoita täällä blogissa, koska muuten lähes puolet postauksistani tulisivat olemaan videoita ja se vähän häiritsee minua. Siksi blogini ja YouTube kanavani ovat nyt aika pitkään eläneet omia erillisiä elämiään.

Mitäs te olette mieltä näistä videoista? Haluatteko, että jaan videot aina täällä blogin puolella? Vai jakaisinko esim kerran kuussa koosteen kuukauden videoistani? Kertokaa ihmeessä mikä olisi mielestänne paras ratkaisu. :)

Mutta nyt siis itse videon aiheeseen. Tämän viikon videolla käyn siis läpi viimeisen kuukauden aikana loppuneet tuotteet ja annan pienen miniarvostelun jokaisesta tuotteesta. Toivottavasti pidätte videosta!


Mainitsemani tuotteet:
L'oreal Excellence Pure Blonde 01 - hiusväri + hoitoaine
RFSU - Easy shavin Shaving gel
Nivea Sensitive day care - päivävoide
L'oreal Triple active night - yövoide
Vaseline - huulirasva
Maybelline Fit me - peitevoide
Kardashian beauty The stroke of midnight - ripsiväri

Oikein ihanaa viikonloppua ja nähdään taas pian!

SEURAA MINUA:
 Kata

2 kommenttia:

  1. En oo koskaan käyttänyt noita tuotteita, niin oli kiva kuulla mitä mieltä olit :))
    Mä oon kauan miettiny, et onks noi Kardashian-meikit edes hyviä :D Mä ostin vahingossa sellaisen 24h ripsarin joka ei irronnu melkein viikkoon, vaikka käytin poistoaineita ja hinkkasin suihkussa XD Et ei enää sellaisia haha!

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Joo olen huomannu että noiden ripsarit on aika vaikeat saada pois :D Oon kokeillut useampia Kardashian Beautyn meikkejä ja niistä on vaikea sanoa kokonaisuudessaan mitään, koska niistä löytyy sekä aivan kamalia tuotteita että myös aivan super suosikkeja. :)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥