2. huhtikuuta 2017

March Highlights



Herranen aika onko nyt tosiaan jo huhtikuu! Miten ihmeessä aika on mennyt näin nopeasti? Ajattelin tehdä pienen katsauksen edelliseen kuukauteen ja nostaa esille asioita, jotka ovat jääneet päällimmäisenä mieleen maaliskuusta. Tässä siis minun maaliskuun kohokohdat.

Oh my god how is it April already? This year has gone by so fast! I thought I'd do a little overview of the previous month and mention some highlights of the month. So here are my March highlights!

March highlights

Palaaminen kotiin Espanjasta

Kuukauden mittaisen Espanja visiitin jälkeen oli todella ihana tulla takaisin kotiin kullan luo. Olen todella kiitollinen ajastani Espanjassa ja siellä vierailu vain vahvisti sitä, mitä olen ajatellut jo vuosia: Että jonain päivänä haluan muuttaa Espanjaan. Kuitenkin kuukauden ero Teemusta vahvisti sen, että en enää halua lähteä Espanjaan ilman Teemua - ainakaan noin pitkäksi aikaa.

Uusi työtilani

Espanjasta kotiin palatessa minua odotti aivan ihana yllätys. Ihana Teemu oli luonut minulle oman työpisteen sekä rakentanut minulle siihen työkoneen. Enää ei tarvitse tehdä hommia keittiön pöydällä tai sohvalla läppäri sylissä. Pakko sanoa, että tehokkuuteni on noussut sen myötä huimasti. Kiitos Teemu ♥

Ystävien näkeminen pitkästä aikaa

Matkustelun sekä sitä edeltävien kiireiden vuoksi en ollut kerennyt nähdä rakkaita ystäviäni pitkään aikaan ja nyt maaliskuun aikana olen saanut nähdä heitä taas, kun aikaa on ollut enemmän ♥

Opinnäytetyön kirjoittaminen

Maaliskuu on ollut ihan super kuukausi opinnäytetyöni kirjoittamisen puolesta. Olen kirjoitellut sitä lähes päivittäin hullun kiilto silmissä ja pikkuhiljaahan se siitä alkaa kasaantumaan. Vielä parisen viikkoa kirjoittelua ja pitäisi olla ensimmäinen raakile valmis. Hyvä minä!

March highlights

Flying back home from Spain

After my month long visit in Spain it felt so great to be back home with my boyfriend. I am truly grateful for the time I got to spend there and being there just made me even more sure of the thing I have been thinking for years now. That someday I want to move to Spain. However being apart from Teemu for a full month made me realize that I don't want to go visit Spain without him - at least not for a month long trip.

My new work space

When I came back home from Spain there was a surprise waiting for me. Teemu had created a work space for me and built a work computer for me. Now I no longer have to work from our dining table or from the couch with my laptop on my lap. I have to say that I have been significantly more productive ever since. Thank you Teemu ♥

Seeing my friends

Due to traveling and the amount of work I had to do before my trip I really haven't been able to see my dear friends until now in March. 

Writing my thesis

March has been a super month for me when it comes to my thesis. I have been writing like crazy almost daily and it's awesome to see how it's coming together. Two more weeks of writing and I should have the first draft ready. Yay me!

March highlights

Opintovapaani päättyy tänään ja huomenna palaan taas töihin. Lisäksi minulla on tällä hetkellä monta rautaa tulessa, joten kiirettä on taas luvassa! Siinähän olen hyvä! :D Nähdään taas pian!

My student leave ends today and tomorrow it's time to go back to work. I have quite a few things going on right now so there are definitely gonna be some busy times ahead. But hey, that's what I do best! See you soon!

SEURAA MINUA / FOLLOW ME:
 Kata

2 kommenttia:

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥