21. maaliskuuta 2017

My new home office


Olen vuosia työskennellyt joko keittiömme ruokapöydän ääressä tai sitten sohvalla läppäri sylissä. Se on ensinnäkin aiheuttanut minulle niskasärkyjä, mutta myös itse työskentely on ollut hankalaa, koska Teemu on saattanut olla samassa tilassa katsomassa telkkaria enkä siksi ole saanut helposti työrauhaa. Olemme yrittäneet miettiä miten saisimme pieneen asuntoomme mahtumaan minulle työpisteen, mutta olemme jo aikoja sitten tulleet siihen lopputulokseen, että tänne ei kerta kaikkiaan vaan mahdu.

Siksi olinkin aivan ällikällä lyöty, kun saavuin Espanjasta kotiin ja kotona minua odotti ikioma työpiste! Teemu ei ollut vain järjestänyt tilaa ja ostanut työpöydän, hän oli lisäksi rakentanut minulle pöytäkoneen! Aivan uskomaton mies! ♥

I have been working for years on our kitchen table or on the couch with my laptop in my lap. This has caused some annoying neck pains for me over the years. It has also been really hard to focus on work when Teemu has often been in the same room watching TV. We've tried to figure out how to set up a work space for me but realized there is no space. That's why I was sooooo surprised when I came home from Spain and there was a brand new cute office space waiting for me! Not only had Teemu set up a space for me but he had also built a desktop computer for me as well! What an amazing guy! ♥

Home officeHome office
Home office

Vaikka tila on todella pieni, niin nyt on niin paljon kivempaa tehdä hommia! Saan lukittautua makuuhuoneeseen, saan työrauhan (Teemu katsoo just parhaillaan olkkarissa lätkää eikä se haittaa nyt yhtään!) ja olen kaukana häiriötekijöistä. Tässä uppoutuu helposti koko päiväksi ahertamaan. Ihanaa! 

Even though the space is really small I find it so much easier to get stuff done now. I can lock myself in the bedroom, get a peaceful environment (Teemu is watching hockey right now and it doesn't bother me now!) and I'm far away from all distractions. It's so easy now to focus on getting stuff done. I love it!

SEURAA MINUA / FOLLOW ME:
 Kata

2 kommenttia:

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥