21. helmikuuta 2017

Life update from Spain



Hei kaikki ihanaiset pitkästä aikaa! Tammikuu oli aika hurjan kiireinen minulle ja siksi minun oli laitettava sekä blogi että tube mahdollisimman pienelle teholle hetkeksi. Helmikuun alussa minulla alkoi sitten opintovapaa, jonka koin pakolliseksi, koska työmäärä opinnäytetyön, blogin, tuben ja omien projektieni kanssa alkoivat käymään aika suureksi. Nyt tuntuu, että olen saanut hieman höllätä ja taas olen saanut sen verran virtaa, että jaksaa taas painaa enemmän. 

Opintovapaani kun alkoi helmikuun alusta, lensin lähes heti tänne Espanjaan äitini luo, joka asuu täällä. Täällä olenkin siitä asti nyt ollut. Lähdin tänne alunperin vain menolipulla sillä ajatuksella, että ostan paluulipun kotiin sitten kun siltä tuntuu. Nyt olen viimein sen lipun ostanut ja olen palaamassa suomeen maaliskuun alkupuolella. Eli vielä parisen viikkoa saan täällä nauttia lämmöstä. Ihanaa!

Hello lovelies! January was super hectic for me and that's why I felt like I had to slow down with my blog and my YouTube channel for a while. In the beginning of February when my study leave from work started I flew to Spain to visit my mom who lives here. I've been here enjoying the sun since. 

During this month I feel like I've had some time to relax and get back on track. I just bought a flight ticket back to Finland so looks like I'm going back in the beginning of March. But I still have almost two weeks to enjoy the sun and warmth here. 


Täällä Espanjassa - Torreviejassa tarkalleen - olen viettänyt päivät kirjoitellen opinnäytetyötä, työstänyt omia projektejani, vloggaillut, käynyt kävelyillä ympäri kaupunkia äidin kanssa sekä tietenkin nyt myös kirjoitellut taas blogia. Pitkien "työpäivien" tekeminen on ollut välillä haasteellista, kun tuo upea sää niin lujasti vetää ulos.

Here in Spain - in Torrevieja to be exact - I've spent my days writing my thesis, doing my own projects, vlogging, walking around the city with my mom and of course now also blogging. You can only imagine how hard it has been sometimes to work long hours when there is such a beautiful weather outside. 


Paikkana tämä Torrevieja on aivan mielettömän kaunis. Suosittelen ehdottomasti käymään täällä joskus. Tänään täällä on taas lämmin sää ja pilvetön taivas, joten taidetaan lähteä äidin kanssa hieman kävelylle. Palaillaan taas pian!

Torrevieja is an amazing place and I highly recommend to visit this gorgeous place sometime. Today it's another beautiful sunny day here in Spain so I think me and my mom are gonna go out for a walk. See you soon!

FOLLOW ME / SEURAA MINUA:
 Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥