23. syyskuuta 2016

Home inspiration


Nyt kun illat alkavat olemaan jo huomattavasti pimeämpiä, olen alkanut innostumaan taas kaikista kauniista kynttilöistä ja sitä kautta kodin sisustuksesta. Vaikka talvea kohti ollaankin menossa, monet asiat, jotka ovat minusta kauniita, ovat hyvin kesäisiä. Esimerkiksi leikkokukat ja pastellivärit eivät oikein huuda syksyä, mutta koska ne huutavat minua niin niillä mennään.

Selaillessani kaikkea kaunista, tyttömäistä ja inspiroivaa, päätin kerätä joitakin suosikki elementtejäni kollaasiksi. Näin pystyn kivasti näyttämään teillekin, millaisista kodin yksityiskohdista olen tällä hetkellä inspiroitunut.


Kuten kollaasista varmaan huomaa, olen perso hempeille väreille - vaaleanpunainen ja turkoosi etenkin ovat ne minun juttuni ja niitä löytyykin jo hieman meidän kodista. Lisäksi olen aivan totaalinen kynttiläaddikti. Kaupoilla ollessani en uskalla usein mennä kynttilöiden lähelle, koska muuten siitä tulee kallis reissu. Nyt kuitenkin voisi hieman valmistautua talvea varten ja käydä hieman ostoksilla.

Millaisista sisustuselementeistä sinä olet inspiroitunut tällä hetkellä?

HENGAA KANSSANI:
SNAPCHAT: @katariinahelen

 Kata

2 kommenttia:

  1. Tällä hetkellä insproidun viherkasveista, kynttilöistä ja maan läheisistä väreistä! Itselläkin on sisustusmeiningit tällä hetkellä menossa, joten tätä postausta oli kiva lueskella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih nuo kuulostavat ihanilta! :) Kiitos kommentista! :)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥