1. syyskuuta 2016

5 asiaa, jota en ole koskaan tehnyt


Käynyt yksin leffassa.

Minulla ei ole koskaan kertakaikkiaan tullut mieleenikään mennä yksin leffaan. En tiedä miksi. En tiedä miksen koe sitä ikinä vaihtoehtona. Mutta toisaalta nyt kun mietin, niin en kyllä näe syytä miksi en voisi joskus mennä yksinkin leffaan.

Avannut skumppapulloa (tai sellaista viinipulloa, jossa on joku muu kuin kieritettävä korkki).

Olen 26 -vuotias ja olen kyllä elämäni aikana juonut ihan kiitettävän monta skumppapulloa (ja vinkkupulloa), mutta ikinä en ole sellaista itse avannut. Skumppapullon avaaminen on minusta pelottavaa. Siinä tulee sama fiilis kun ilmapallon poksauttamisessa. En vain pysty tekemään sitä.

Asunut ulkomailla tai ollut edes vaihdossa.

Monesti olen harkinnut vaihtoon lähtemistä, mutta aina olen sitten kuitenkin kokenut, että tilanne ei oikein anna hyvin myöten. Varsinkin sen jälkeen kun Teemun tapasin, en ole halunnut edes kuvitella niin pitkää aikaa erossa omasta kullasta. Mielummin matkustetaan sitten yhdessä.



Matkustanut yksin ulkomaille.

Siitä pääsemmekin tähän. Rakastan kyllä omaa aikaa ja pystyn viihtymään todella hyvin yksinäänkin, mutta ulkomaille matkustaessa kaipaan kyllä aina matkaseuraa.

Käyttänyt tekoripsiä.

Minulla on kerran ollut kyllä ripsenpidennykset, mutta niitä kaupasta ostettavia irtoripsiä en ole ikinä eläessäni käyttänyt. En ole vain koskaan kokenut tarvetta näyttävimmille ripsille. Lähiaikoina minun on kuitenkin tehnyt mieli kokeilla niitä!

Onko minulla kohtalotovereita näissä asioissa? Mitä asioita sinä et ole koskaan tehnyt?

SEURAA MYÖS:

SNAPCHAT: @katariinahelen 

Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥