28. elokuuta 2016

Äkkilähdöllä etelään


Hei kaikki ihanat ja oikein rentouttavaa sunnuntaita! Nyt kirjoittaessani tätä postausta, on perjantai ilta. Olen juuri tullut töistä ja lomani alkoi juuri äsken! Siinä kohtaa kun tämä postaus tulee ulos sunnuntaina, yksi minun unelmistani on juuri tullut toteen. Olen nimittäin pitkään unelmoinut pääseväni käymään Espanjassa. Ja nyt kun luette tätä, minä olen elämäni rakkauden kanssa täällä Mallorcalla nauttimassa auringosta ja lämmöstä.  

Olen koko vuoden sanonut sitä, että tänä vuonna haluan päästä Espanjaan. Vähintäänkin edes jonnekin etelään. Tarkoituksenamme oli alunperin lähteä useammaksi viikoksi, mutta koska en saanut lomia toivomalleni ajalle, meillä meni lomat Teemun kanssa ristiin niin, että yhteistä lomaa olikin vain 1 viikko. Pitkään sitten mietimme, että mitä tehdään. Lähdetäänkö vain viikoksi? Vai käytänkö sen rahan mielummin unelmieni kameraan? Jos lähdetään, niin minne? Päätimme olla tekemättä mitään päätöstä ennen kuin viime hetkellä ja niin me juuri teimmekin.


Kuva: Thomson

Torstaina päivällä meillä oli kaksi vaihtoehtoa mihin lähetään jos lähetään. Sovittiin että päätetään niiden välillä sitten kun tulen iltavuorostani. Illalla sitten kun istuuduimme alas katsomaan matkoja, huomasimme, että toinen näistä oli jo mennyt. Okei. Eli JOS lähdetään, niin se on tuo sitten. Ja sehän se oli. Varasimme ja maksoimme matkan ja joimme juhlaskumpat siihen päälle! Lähtö olisi 2 päivän päästä. Sittenkin pääsen Espanjaan! Vaikkakin kaikkein eniten halusin manner Espanjaan, on tämä silti minulle unelmien täyttymys.

Koska tosiaan teimme päätöksen aika viime tinkaan, meille tuli kummallekin aika kiire saada omat hommamme siihen kuntoon, että voimme lähteä viikoksi pois. Minulla yksi suurimmista asioista oli blogi. Olen nyt yrittänyt tehdä ja ajastaa postauksia loman ajaksi valmiiksi. Tämä ollen yksi niistä. Lisäksi videopostaus on Tubessa ajastettu tulemaan tiistaina klo 12, mutta koska käsittääkseni videon upotusta ei voi tehdä postaukseen ennen kuin video on tullut ulos, niin en pysty upottamaan videoa ajastettuun blogipostaukseeni. Tiistaina tulee nyt siis blogipostaus, josta löytyy linkki Tubekanavalleni, mistä videon voi käydä katsomassa silloin tiistaina.


Kuva: GoVilla

Koska tosiaan olen nyt viikon täällä Mallorcalla Santa Ponsassa, ymmärtänette varmaan jos en ole heti vastaamassa kommentteihin. Yritän parhaani mukaan katsoa, jos saisin pidettyä jossain muodossa yhteyttä blogiini matkankin ajan ja juuri esim vastailla kommentteihin, mutta viimeistään sitten kotiin palatessani. 

Haluaisin myös tehdä matkasta teille vlogia, mutta saa nähdä kuinka se onnistuu. Ongelmana minulla on se, että minulla ei varmaan riitä muistikorteissa tila viikon videoihin ja kuviin. Aion lainata äidiltänikin hänen muistikorttejaan, jotta tila vasrmasti riittäisi. Eli yritystä kuitenkin on! :D

Tällaisia uutisia tällä kertaa. Tiistaina tosiaan tulee se videopostaus ja torstaina tulee normaali postaus. Sunnuntaina olenkin sitten jo kotona ja pääsen kirjoittelemaan teille taas ihan livenä.

Nähdään taas!
SEURAA MYÖS:
SNAPCHAT: @katariinahelen

 Kata

2 kommenttia:

  1. Hah! Mäkin tein just saman mun ystävän kanssa, kateltiin matkoja, vaihtoehtoja oli muutama, ja osa niistä oli mennyt. Napattiin lähtö Kreetalle, ja just sieltä palanneena voin kertoa että virkisti ihan älyttömästi! Hyvää reissua sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ninni! Oi Kreetalla olen ollut parikin kertaa. Aivan ihana paikka! ♡

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥