7. elokuuta 2016

Ajatuksia arjestani ja tulevasta


Teen osa-aikaista ilta- / viikonlopputyötä, jossa olen infotäti, pankkipalvelija ja kassaneiti, koulussa opiskelen markkinointia ja saan ihan juuri päätökseen työharjoitteluni DailyChicillä, somessa olen bloggaaja ja tubettaja.. Laskeskelin tuossa, että noihin edellä mainittuihin asioihin minulla kuluu tällä hetkellä viikossa yhteensä noin 50-60 tuntia, riippuen viikosta. Apua! Lisäksi minun pitäisi pikkuhiljaa aloittaa opinnäytetyö ja väsätä työharjoitteluraportti. Haluaisin myös palata salille ja vielä samaan aikaan suunnitelmissa on kaikkea uutta ja jännää. Nii ja nythän on kesä ja siitä pitäisi nauttia!

Kaiken tämän keskellä oloni tuntuu tällä hetkellä todella sekavalta. Mielessäni pyörii niin paljon asioita, että minun on vaikea keskittyä mihinkään. Olen kuitenkin tehokkain silloin, kun saan uppoutua syvälle yhteen asiaan. On vaikeaa uppoutua yhteen asiaan syvällisesti, kun yhdessä päivässä toimii näin monessa eri roolissa. Minulle kun ei ole yhtään tavatonta, että yhdessä päivässä häärään töissä, työharjoittelun parissa, blogin parissa sekä kouluraporttien parissa (öhöm, kuten tänään). Aivot täytyy saada tuolloin todella nopeasti yhdestä maailmasta toiseen ja se ei ole minulla kovin tehokasta. Uskon myös, että se näkyy blogini laadussa.


Viimeisten viikkojen aikana olenkin yrittänyt järjestellä näitä asioita päässäni. Olen yrittänyt suunnitella itselleni järjestelmää / viikkotahtia, joka ottaisi huomioon kaikki projektini. Tahtia, joka antaisi kaikille asioille tilaa ja aikaa tehdä ne kunnolla. Vielä en ole sitä saanut kasaan ja siksi oloni on tällä hetkellä kaikkea muuta kuin tehokas. Kaikki tuntuu olevan vain sellaisena sillisalaattina päässäni, josta ei ota mitään selvää. Ehkä ensimmäinen asia, joka minun pitäisi oppia olisi se, etten ota enää yhtään projektia tähän sivuun ennen kuin olen saanut edellisiä alta pois!

Tavoitteenani olisikin nyt ensinnäkin saada viikottaista taakkaani hieman laskettua. Toisekseen haluaisin yksinkertaistaa elämäni. Jos nyt minulla on työ, blogi, koulu ja DailyChic, niin haluaisin saada tämän vähennettyä niin, että olisi enää työ (oli se sitten mikä tahansa) ja blogi. Tämä auttaisi minua panostamaan enemmän ensinnäkin blogiini, mutta toisekseen myös tulevaisuuden suunnitelmiini, jotka ovat nyt jääneet täysin huomiotta.

Tiedän, että tämä on vähän epätyypillinen postaus täällä blogissani, jossa yleensä vain keskityn niihin pinnallisiin ja positiivisiin asioihin. Nyt vain teki mieli hieman purkaa ajatuksia tekstiksi ja kuten näkyy, aika paljon siellä olisi mistä kirjoittaa. Halusin myös kertoa teille mitä minulle kuuluu ja missä menen.

Toivottavasti en pitkästyttänyt teitä tällä romaanilla. Nähdään seuraavan kerran positiivisempien asioiden merkeissä!

SEURAA MYÖS:

SNAPCHAT: @katariinahelen 
 Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥