13. kesäkuuta 2016

Viime viikon kuulumiset


Ihanaa viikonalkua kaikille! Olen ottanut tavaksi postailla pääsääntöisesti joka toinen päivä, sillä tällä hetkellä se sopii parhaiten aikatauluuni, mutta kuten olette saattaneet huomata, niin viime viikolla en saanut aikaiseksi kuin kaksi vaivaista postausta. (Silti blogissani oli viime viikolla kävijöitä enemmän kuin koskaan ennen?) Syy vähäiseen postailuun oli se, että olen ollut viime viikolla kipeänä. Maanantai-iltana töissä olotilani romahti täysin, kuume lähti nousemaan ja jouduin pyytää poikaystävääni hakemaan minut kesken työvuoroni töistä kotiin, sillä en pysynyt enää tolpillani.

Muutama päivä menikin sitten siinä, että yritti ottaa rauhallisesti. Aina kun oli energiaa, koitin saada töitä ja blogia tehtyä, kunnes olotila taas lähti laskemaan ja jouduin palata sohvan pohjalle lepäilemään. Tein sen verran hommia kun kroppa antoi myöten ja torstaihin mennessä olin jo täysin terve. Perjantaina pidinkin sitten oikein tehopäivän. Tein koko päivän ahkerasti alkuviikolla rästiin jääneitä hommia ja palkitsin itseni sitten vapaalla illalla. Vietimme perjantai-illan poikaystävän kanssa ensin porealtaassa ja saunassa rentoutuen ja sen jälkeen lautapelejä pelaillen.



Lauantai aamuna jatkoin töiden tekoa siihen asti, kunnes oli aika lähteä toiseen työhöni. Illalla työvuoron jälkeen lähdin viettämään loppuiltaa poikaystäväni "sukujuhliin". Sunnuntaina pidinkin sitten aivan rehellisen löhnöpäivän. Röhnötimme lähes koko päivän vain poikaystävän kanssa sohvalla katsellen tv-sarjoja ja leffoja ja syöden herkkuja. Tätä todella tarvitsin.

Tänään olen hyvin nukutun yön jälkeen pitänyt taas tehopäivää. Olen tehnyt töitä ihan koko päivän. Nyt teen vielä tämän postauksen ja lähden sitten salille. Pääsen pitkästä aikaa taas lihastreenitunnille, jota minulla on ollut todella ikävä. Tuntuu, että aina kun olen menossa salille, tulen joko kipeäksi tai salilla perutaan kyseinen tunti.

Sellaista tällä kertaa. Minulla on muuten parasta aikaa video latautumassa YouTubeen, joten myöhemmin tällä viikolla on tulossa pitkästä aikaa videopostaus!

Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥