3. kesäkuuta 2016

Toukokuun suosikit


Heipparallaa ja aivan ihanaa kesänalkua kaikille! Olisi taas kuukauden suosikkien aika ja teen tämän taas normaalina postauksena videopostauksen sijaan, sillä minulla on jotain ihan muuta suunnitelmissa videopostaukseen. Yleensä kuukauden suosikit ovat minulla painottuneet kosmetiikan puolelle ja vaikka ne nytkin suurimmaksi osaksi kosmetiikasta koostuvat, mahtuu mukaan tällä kertaa vähän muutakin. Pidemmittä puheitta, tässä tulevat toukokuun suosikkini!



Beautyblender

Tästä uskomattomasta meikkisienestä hehkutinkin oikein olan takaa aiemmin blogissani. Mikäli ette vielä ole lukeneet kyseistä postausta niin se löytyy täältä. Tämä on tosiaan ollut vasta hetken aikaa osa meikkausrutiiniani enkä voisi enää kuvitella laittavani meikkivoidettani millään muulla. Beautyblender vei kyllä sydämeni.


Kladiaattorisandaalit

Näitä etsinkin jonkun aikaa ja löysin DinSko:sta vihdoin täydelliset. Heillä ei kuitenkaan ollut oikeaa kokoa, mutta koska minulla oli kiire saada ne, niin ostin sitten kokoa liian suuret. Pelkäsin aluksi, että noinkohan jäävät sen takia kaapin perälle pölyttymään. Onnekseni huomasin, että nämä olivat niin ihanat ja mukavat, että nämä päätyy jalkaan lähes päivittäin eikä kokoeroa edes huomaa! Aivan nappiostos siis ja ehdottomasti suosikkikenkäni tällä hetkellä! Näistäkin kirjoittelin aiemmin blogissani täällä.

Nivean Daily Essentials päivä- ja yövoide

Olen aina ennen käyttänyt Lorealin kasvovoiteita, mutta varsinkin nyt kevään tullessa olen halunnut käyttöön jotain koostumukseltaan kevyempää voidetta. Nämä ovat juurikin ne! Päivävoide on erittäin raikas ja kevyt, mistä pidän ja yövoide juuri sopivan verran paksumpi. Lorealin voiteet ovat näihin verrattuna huomattavasti paksumman oloisia, mikä ehkä talviaikaan toimii paremmin, mutta ainakin nyt kesäaikaan nämä ovat ehdottomat suosikkini.

Garnier Pure Active kuorinta-aine

Tämä oli minulle pieni "sika säkissä" -ostos, joka onnekseni meni kuitenkin aivan nappiin. Olen aina olettanut, että koska ihoani kiristää ja se tuntuu kuivalta ja karhealta, että ihoni on laadultaan kuiva. Tästä syystä olen aina käyttänyt tuotteita, jotka ovat suunnattu kuivalle iholle. En kuitenkaan ole ikinä löytänyt tuotteita, jotka imeytyisivät hyvin -  jokainen kasvovoide jättää rasvakerroksen, joka ei imeydy yönkään aikana. 

Päätin siis kokeilla, että jospa ihoni on sittenkin epäpuhdas ja rasvoittuva. Siksi päädyin ostamaan tämän tuotteen ja voi apua mikä muutos ihossani alkoi tapahtumaan! Sen jälkeen kun aloin käyttämään tätä tuotetta, minun ihoni on alkanut parantumaan silmissä. Nykyään ksvovoiteet imeytyvät lähes välittömästi eikä ihon päälle jää rasvakalvoa. Tuntuu siltä, että tämä on avannut tukkoiset huokoseni ja vihdoin ja viimein rasvat pääsevät kosteuttamaan ihoani. Toki saan vielä kärsiä finneistä, mutta iho itsessään voi jo todella paljon paremmin. Ihanaa kun meikkivoiteetkin asettuvat kasvoille niin paljon nätimmin ja kestävät paremmin. Aamulla laitettua meikkiä ei tarvitse enää pahemmin korjailla. Ehkä korkeintaan illalla hieman lisää puuteria, mutta harvemmin sitäkään. Voipi olla, että minulla lähtee kosmetiikkavarastot nyt uusiksi, jos kerta olen tähän asti käyttänyt vääriä tuotteita. :D

Mavalan Romantic kynsilakka

Tämä kynsilakka oli kesäsuosikkini jo viime vuonna ja jatkaa edelleen voittokulkuaan suosikeissani! Romanticin sävy on minusta aivan ihanan hempeä ja tyttömäinen - aivan täydellinen kesäsävy. Tämä on se sävy, johon päädyn kerta toisensa jälkeen kesäisin. 

Löytyikö näistä teidänkin suosikkeja?

♥ Kata

8 kommenttia:

  1. Apua, munkin on pakko kokeilla vihdoin tota beautyblenderiä! :o Ja kivoilta vaikuttaa sun suosikit muutenkin! Mulla on lähes sama sävy Mavalan kynsilakasta!

    http://viiskyttieta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Julia! ♥ Kannattaa ehdottomasti kokeilla! Aivan uskomaton tuote. :)

      Poista
  2. Tykkään niin paljon lukea näitä suosikkipostauksia, aina voi saa hyviä vinkkejä itselleen :)) Mä olen metsästänyt itselleni täydellisiä kladiaattorisandaaleja jo pienen ikuisuuden, mutta vielä ei ole tullut mistään vastaan sellaisia.. noh, tiedätkö The sandaaleja. Mutta, kyllä mä ne vielä löydän! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo mäkin sain etsiä noita jonkun aikaa :D Ihmeellistä, että tuollaiset ovat niin kiven alla. Toivottavasti löydät omasi pian! :)

      Poista
  3. Mavalan lakat on kyllä hinta-laatusuhteeltaan loistavia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon aivan samaa mieltä! :) Siksi niitä onkin kertyny mulle jo aika paljon :D

      Poista
  4. Ihanan sävyine tuo lakka ♥ Keväälle ja kesälle erittäin hyvä ellei täydellinen;) Beautyblender on pitänyt itsekin kotiuttaa jo vuosi, muttei vaan oo tullut aikaiseksi:')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Voin kyllä lämpimästi suositella Beautyblenderiä. Aivan loistava tuote! :)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥