22. kesäkuuta 2016

Striped maxi


Viime viikolla haaveilin täällä blogissani omasta maksimekosta ja eihän siinä tosiaan kauaa mennyt, kun jo kävin kotiuttamassa itselleni yhden ihanan yksilön. Aikaisemmassa postauksessa näkynyt army green maksimekko oli mielestäni todella upean värinen, mutta päällä ei vaan sopinut minulle. Kokeilinkin sitten raidallista versioa ja voi että se oli täydellinen! Koska olen lyhyt, tarvitsin sellaisen mekon, joka istuu hyvin päälleni koossa XS, sillä S -koko on minulle maksimekoissa liian pitkä. Tämä Vero Modan raidallinen maksimekko täytti kaikki kriteerit ja oli vielä todella edullinen.



Mekko / Vero Moda
Kengät / DinSko

Hellepäiville tämä maksimekko on liian kuuma, mutta sellaisille puolilämpimille päiville aivan täydellinen. Olinkin ajatellut yhdistää tämän farkkutakin tai jonkun kivan jakun kanssa, ohjelmasta riippuen. Ihanaa kun ei taas tarvitse turvautua housuihin niin useasti!

Miten te tykkäätte yhdistellä maksimekkoja?

♥ Kata

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu! Mä en omista kuin yhden maksimekon, joka mulla oli päällä mun yo-juhlissa. :D Olisi kivaa kuitenkin omistaa edes yksi arkikäyttöön soveltuva maksimekko. :)

    http://therewillbesunshine.emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia! :) Tuollaisia arkisia makseja saa todella edullisesti, joten kannattaa ehdottomasti etsiä, jos löytyisi sopiva. :)

      Poista
  2. Ihana mekko ja sopii tosi hyvin sulle! :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥