28. huhtikuuta 2016

8 Random facts


* Pienenä kun en osannut lausua nimeäni oikein, lausuin sen "Kataiia". Tuosta syntyi söpö lempinimi, jonka kuulen yhä välillä muun muassa äitini suusta.

* Olen erittäin neuroottinen siitä kuinka pyöreä juusto leikataan leivälle. Yhdelle leivälle tulee aina 3 palaa: kummankin puolen kaaripalat ja keskipala.

* Poikaystäväni on sitä mieltä, että joisin glögiä ympäri vuoden, mikäli sitä saisi kaupasta ympäri vuoden. Hän on aivan oikeassa.

* En osaa laittaa ruokaa. Siis ollenkaan. Olen ihan käsi keittiössä ja minua ei ikinä pitäisi jättää sinne yksin.



* Kun olin pieni, luulin, että puut luovat tuulen. Mielestäni se oli kaikista loogisin vaihtoehto.

* Minulla on aivan kauhea ahtaanpaikankammo. Saan paniikkikohtauksen esimerkiksi jos joku laittaa peiton pääni ylle.

* Rakastan kookoksen tuoksua, mutten ole koskaan oppinut sen makuun. Ainoa missä rakastan kookoksen makua on Pina Coladassa.

* Olen hajottanut nilkkani ihan pienenä. Kävin sen joskus 15 vuotta sitten kuvauttamassa ja se on kuulemma jotenkin parantunut väärin. Siksi se välillä alkaa särkemään niin kovaa, ettei sillä pysty astua. Pitäisi varmaan joskus käydä kyselemässä, että mitähän sille voisi tehdä.

Love, Katariina

2 kommenttia:

  1. Tääpä oli hauska postaus, pitäisi varmaan itsekkin joskus tehdä tälläinen :D Toi glögi kohta osuu myös muhun aika hyvin!! Ihanan raikas ja vaivaanähty blogi, sait just uuden innokkaan lukijan!!

    ♡ Helena
    Hundred Moments of Happiness

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanaa, kiitos Helena! <3 Tervetuloa! :)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥