27. maaliskuuta 2016

Uudet bikinit

Bikinit
Tuntuu, että joka vuosi herään bikinien ostoon siinä vaiheessa, kun kaupoissa on enää jäljellä niitä parittomia ja aivan väärän kokoisia kappaleita. Tänä vuonna viimeinkin olin viisaampi! Nyt kerrankin olin ajoissa liikenteessä ja silti yksi haluamistani alaosista oli koossani ehtinyt loppua. Kuinka ajoissa bikiniostoksille täytyy lähteä jos maaliskuussakin on jo koot loppu? Noh sain kuitenkin lähes kaikki mitä lähin hakemaankin, joten olen tyytyväinen.

Jostain syystä minun on todella vaikea löytää bikinejä, joissa yläosa istuu kroppaani hyvin. Tuntuu, että olemassa on vain yksi malli joka menee päälleni ja sekin on se perus tylsä kolmiomalli. Cubukselta löysin todella söpöt bikinit, joihin rakastuin ensi näkemältä, mutta koska tälläkään kertaa ne eivät ylläosastaan mallanneet kroppaani niin päädyin taas turvautumaan niihin perinteisiin kolmiomalleihin.

Löysin Bik Bokilta hyvin istuvat bikinit ja huomasin, että siellä olikin alkanut juuri bikini kamppis ja tuotteet olivat hieman alennuksessa. Päätin siis tarttua kiinni tähän harvinaiseen tilaisuuteen ja ostin ne haluamani bikinit sitten useammassa eri värissä. Sen kerran kun löytyy, istuu ja hintakin on kohdillaan :D

Bikinit
Valkoisista bikineistä olen haaveillut jo useamman vuoden, mutta koska olen tosiaan ollut aina matti myöhäisenä liikenteessä niin en ole niitä saanut hankittua. Tällä kertaa aloitinkin ostokset juuri siitä valkoisesta parista. Toinen väri, jota kuolasin oli tuo punainen. Se oli pakko saada ja siitä oli nyt tosiaan se alaosien oma koko loppunut. Täytyy jäädä seurailemaan jos niitä tulisi vielä lisää. Kolmas väri, joka iski silmääni oli turkoosi. Turkoosi on mielestäni kaunein väri mitä maan päältä löytyy, joten tottakai tuo turkoosi pari huusi minua kovaan ääneen. Enhän minä sitten niitä reppanoita voinut jättää kauppaan huutelemaan, vaan kotiinhan ne piti saada.

Bik Bokilla on muuten vielä tämän ja huomisen päivän ajan ilmainen toimitus verkkokaupan tilauksille, joten vielä kerkeää hyödyntämään tilaisuuden! Bik Bokin verkkokauppa löytyy täältä.

Nyt tämä tyttö on ensimmäistä kertaa varautunut kesän tuloon ajoissa! Sitten vaan kärsimättömänä odottelemaan helteitä.
Love, Katariina

Postaus sisältää mainoslinkin.

2 kommenttia:

  1. kivan näköiset biksut ja aivan ihanan värisiä <3 etenkin noi turkoosit!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥