10. maaliskuuta 2016

Hobo -laukun onnellinen omistaja

Vihdoin olen hobo mallisen laukun onnellinen omistaja! Olen metsästänyt hobo mallista (eli pussimaista) laukkua tässä parin kuukauden ajan, mutta jotenkin missään löytämissäni laukuissa ei ole ollut minun silmääni "sitä jotakin". Olen ollut oudon kranttu tämän suhteen.

Noh tuossa sitten eräänä päivänä työmatkallani näin Kappahlin ohi kävellessäni heillä tämän laukun. Kävin tutustumassa siihen ja kyllä, se oli täydellinen. Malliltaan, kooltaan ja materiaaliltaan juuri sellainen mitä olin etsinyt. Yläosan kiristyskin oli kauniisti toteutettu. Laukun mukana tuli myös pidempi sanka ja minusta on todella hyvä, että sen saa vaihdettua näppärästi laukkuun. Huom ei siis lisättyä vaan vaihdettua lyhyen sangan tilalle. Tämä on kokemukseni mukaan aika harvinaista. Täydellinen yksilö oli siis löytynyt. Olin kuitenkin luvannut itselleni etten enää törsää vähään aikaan ja kun kiire oli töihinkin niin ei ollut aikaa jäädä asiaa miettimään ja laukku jäi kauppaan.

Tämä pieni pirulainen jäi sitten oikein kunnolla vaivaamaan mieltä ja harmitti niin kovasti, etten ollut ostanut sitä. Seuraavana päivänä oli sitten pakko varmistaa netistä että laukkua löytyy kotiani lähimmästä Kappahlista ja käydä nappasemassa se kotiin. Nyt tämä tyttö ei sitten ostele enempää laukkuja!

Love, Katariina

6 kommenttia:

  1. Voi miten upea laukku! Täytyy itsekkin lähteä metsästämään samantyyppistä laukkua :)

    ♥ http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mäkin olin pitkään etsinyt samanmallista laukkua ja vajaa vuosi sitten löysin michael korsilta tuollaisen laukun! Mä en niin muuten oo korsin kannattaja eli en ostais muita hänen laukkujaan niin kiva yllättää muita kertomalla et mistä laukku on ostettu :) sekin on musta, tosi yksinkertainen ja säädettävä hihna. Aluksi pelkäsin korkeaa hintaa mut siinä se kulkenu ostamisesta lähtien mun mukana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ettet vaan tarkoittaisi samaista laukkua, jota kuolasin tammikuussa tekemässäni postauksessa "Kuinka stailaisin nahkahousut" (postauksen osoite: http://lovekatariina.blogspot.fi/2016/01/kuinka-stailaisin-nahkahousut.html) :D

      Tuo nimenomainen laukku nimittäin synnytti ihastukseni tämän malliseen laukkuun! Olen kyllä niin kade sinulle, jos omistat tuon ihanuuden! <3

      Poista
  3. Mäki oon kattonu tollast samantyylist veskaa Marc Jacobsilta, mut ei oo viel tarttunu mukaan :) Musta noi on kyl tosi kivan näköisiä, en malta oottaa et nään sen sulla johonkin asuun yhdistettynä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saga! :) Yritänpä saada asukuvia tuosta piakkoin :)

      Poista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥