5. helmikuuta 2016

Tammikuun alelöytöjä


Tuossa jokunen aika sitten pyöriskelin Zalandon verkkokaupassa ja etsiskelin alesta joitakin tiettyjä tuotteita. Onnistuin löytämään muutaman sellaisen tuotteen hyvästä tarjouksesta, jota olin kerennyt muualta jo etsiskellä jonkin aikaa. Olin alkuun ajatellut, että esittelen nämä vasta sitten asukuvien yhteydessä, mutta en malttanutkaan odottamaan niin pitkälle. Haha hups! Toki näistä varmasti postailen asukokonaisuuksiakin vielä kevään mittaan. Mutta eiköhän mennä itse tuotteiden pariin!



Rakkain uusi kappaleeni on Miss Selfridgen leopardikuvioinen välikausitakki. Takki on monivärinen tekoturkistakki, jossa on edessä hakaset kiinnitysmekanismina. Olen yrittänyt jonkin aikaa bongata silmääni miellyttävää leopardikuvioista takkia ja tämän kun löysin, olin ihan tohkeissani! Monivärisyys eli se että takin väri koostuu sekä ruskean että valkoisen sävyistä tuo tällaiseen takkiin todella paljon eloa ja raikkautta. Olin miettinytkin, että mikä niissä muissa takeissa on ollut, etteivät ne ole olleet niin hyviä. Nyt tiedän! Tämän takin käyttöönottoa olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Vilukissa kun olen, niin tarvitsen sen muutaman plussa asteen ja suhteellisen tyynen päivän, että uskallan siirtyä välikausitakkiin. Varsinkin kun sitä vetoketjua ei tässä takissa ole ja näinollen tuuli (kai) pääsee läpi.




Toinen ihastukseni tilauksesta on Topshopin huopainen musta lierihattu. Tämänkin suhteen olen ollut vähän kranttu. Kaupoilla pyöriessä olen nähnyt paljon huopaisia lierihattuja, joissa ei ole mitään solkea tai korua ja ne ovat ollut minun silmääni vähän liian yksinkertaisia. Myös perus musta nauha hatun ympärillä ei jotenkin saanut kiinnostustani heräämään. Sitten törmäsin tähän! Musta lierihattu, jota koristaa kullanvärinen koru. Tämä tekee hatusta jollain tapaa kauniimman ja eri tavalla tyylikkään kuin pelkkä musta nauha. Tykkään todella paljon, enkä jaksa odottaa että ilmat hieman lämpenevät ja pääsen käyttämään tätä.



Tätä pipoa olenkin jo päässyt käyttämään aika paljon. Tässä ei ollut mitään sen erikoisempaa kuin se, että minulla on valkoinen kaulaliina ja lapaset ja olin kaivannut niiden seuraksi valkoista pipoa. Tuo on muuten ihan sikasöpö päässä! Käytän tuota pipoa nykyään melkein kaikkien yhdistelmien kanssa. Ihan nappiostos!




Ja vielä viimeisenä on kaulakoru, jota suunnittelin kesäasuille. Törmäsin tähän ihan puolivahingossa ja tämä herätti mielenkiintoni välittömästi. Pystyin mielessäni yhdistelemään tämän niin ihanasti kesäasuihini, että oli pakko napata tämäkin mukaan tilaukseen. Pidän korun väristä ja tyylistä ja sellainen hippi/boheemi tyylihän jatkaa suosiotaan vielä tänäkin vuonna. Minusta on ihana kuinka liikkuessa korun alta kimaltelee kullanväristä kettinkiä. Ihana söpö yksityiskohta! Ketju oli kuitenkin hieman lyhyempi mitä olin kuvitellut, joten vielä en tiedä mallaako se kesäasujeni kanssa sillä tavalla mitä olin ajatellut.

Nyt vaan odottelemaan säiden lämpenemistä, että pääsen käyttämään näitä!
Love, Katariina

4 kommenttia:

  1. vautsi ootpa tehnyt kyllä hyviä löytöjä! :) Tuo hattu on aivan ihana <3!

    <3: Sofia, fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Heti kun pystyy laittaa vähän toppatakkia kevyempää takkia päälle, niin menee kyllä heti testaukseen toi hattu <3

      Poista
  2. Ootpa tehnyt kivoja löytöjä :)♥ Hauska koru :D

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥