3. helmikuuta 2016

O.P.I:n kynsilakka





Tuossa kynsiä lakkaillessa kauhistelin taas noita mun lakkojen määriä. Aluslakan, päällyslakan ja kynnenkovettajan lisäksi minulla on 38 kynsilakkaa. 38! Se on ihan liikaa! Ottaen huomioon että vastahan mä sieltä heitin vanhemmasta päästä pois joitakin lakkoja. Eihän niitä kerkeä käyttämäänkään ennen kuin alkavat käydä vanhaksi. Niinpä päätin pistää itseni toistaiseksi kynsilakan ostokieltoon. Ainakin siihen asti kunnes olen tuntuvasti saanut pienennettyä varastoja. Saa nähä kuinka kauan mun itsekuri kestää tän kanssa haha.

Lakkasin tosiaan tällä kertaa kynteni O.P.I:n lakalla "Up Front & Personal". Se on kaunis beigen ja kullanhohtoinen lakka. Tämä on siitä erikoinen kynsilakka, että kirkkaassa valossa väri on hillityn haalea ja kimalteleva, kuten ensimmäisessä kuvassa. Hämärämmässä valossa lakka onkin sitten aika vahvasti metallinhohtoinen ja hyvin silmäänpistävä (tästä vaikea saada kuvaa, mutta hieman tuon toisen kuvan tyylinen siis). Kaksi kerrosta lakkaa riittää saamaan oikein hyvän peittävyyden. Minusta tämä on todella nätti lakka sellaisille päiville, kun haluaa kynsiin hieman hohtoa ja efektiä, mutta silti pitää värin neutraalina.

Pitäs pidätte tällaisesta väristä?
Love, Katariina

2 kommenttia:

Jokainen kommentti piristää päivääni! ♥